We have solutions that adapt to the needs of your clients with simple Apis integrations and different functionalities that generate added value.
Multibrand authorization
Integration with access to all the brands in the market
Tokenization, authentication and antifraud
Solutions that provide security and customer awareness with reduced fraud risk
Simplicity in your business operations
Solutions that improve the efficiency of operations
Value-added Services
Solutions to help improve approval ratios and the shopping experience
Integration in which all brands in the market can be accessed.
Indicator that allows you to process transactions without CVV in a secure manner.
API of recurrence authorization for automatic collections.
With CVV for occasional payments and without CVV with card on file indicator for frequent payments.
¿Necesitas saber más acerca de Soluciones Financieras en el Punto de Venta? Nosotros te contactamos.
Solutions that provide security and client awareness with reduced fraud risk.
Allows the card to be securely saved for use in future purchases
Validates your client’s identity
Validates the fraud risk of transactions
¿Necesitas saber más acerca de Soluciones Financieras en el Punto de Venta? Nosotros te contactamos.
Solutions that improve the efficiency of operations.
Return a settled transaction quickly and easily
Reception of notifications, verification of status and submission of evidences
¿Necesitas saber más acerca de Soluciones Financieras en el Punto de Venta? Nosotros te contactamos.
Solutions that help improve the approval ratios and the shopping experience
Displays the amount in the local currency of the foreign card
Updates and keeps the payment method current
Verifies the validity and activity of the card
It allows you to know the type of card and the acceptance of payment in installments
¿Necesitas saber más acerca de Soluciones Financieras en el Punto de Venta? Nosotros te contactamos.
153% growth
In e-commerce volume
99.96% availability
The largest network in the country
27
million
of transactions by the end of 2020
S/2,500
million
in sales volume by the end of 2020
Infórmate sobre el tratamiento de tus datos aquí.
Comunicación sobre tratamiento de datos personales para soluciones NIUBIZ VENDEMAS
Te informamos que los datos brindados a Compañía Peruana de Medios de Pagos S.A.C. (Niubiz) podrán ser transferidos a Soluciones y Servicios Integrados SAC. (Niubiz Vendemas) en caso el producto o servicios requerido por el usuario sea ofrecido por esta empresa, la cual tratará estos datos personales para los fines necesarios de la contratación de soluciones, las cuáles comprenden: (i) Contactarnos contigo para brindarte mayor información o asesorarte sobre la solución y/o producto, en caso nos lo hayas solicitado; (ii) Coordinar contigo sobre los aspectos relacionados al proceso de compra o solicitud de alguna solución y/o producto ; (iii) Realizar la gestión asociada a la afiliación a nuestros servicios, en caso corresponda; En base a ello, Niubiz Vendemás utilizará tu información únicamente para las mencionadas finalidades, y tratará tus datos en tanto sean necesarios o revoques tu consentimiento. Podrás ejercer tus derechos dirigiéndote a la sección de Derechos ARCO que se encuentra publicada en nuestra página web.
Te invitamos a consultar nuestra Política de Privacidad - Vendemas para conocer mayor información sobre el tratamiento de tus datos cuando resultan necesarios.